Eski İsrail Başbakanı Bennett’ten Starlink itirafı: İran’a alıcılar soktuk

Eski İsrail Başbakanı Naftali Bennett, İsrail’in İran’daki hükümet karşıtı protestoculara destek amacıyla ülkeye Starlink internet alıcıları soktuğunu açıkladı. 2021-2022 yılları arasında İsrail Başbakanı olarak görev yapan Bennett, Kudüs’te düzenlenen JNS Uluslararası Politika Zirvesi’nde yaptığı konuşmada, İran’a “on binlerce Starlink alıcısı” sokulmasına yönelik bir süreç başlattığını söyledi. Bennett, söz konusu cihazların İran’da hükümet karşıtı protestolar sırasında internet ve sosyal medya erişiminin devam etmesini sağlamak amacıyla planlandığını belirtti. Starlink’in protestocuların birbirleriyle iletişim kurmasına ve eylemleri koordine etmesine yardımcı olmasının hedeflendiğini ifade eden Bennett, bu altyapının nihai olarak İran yönetimine karşı muhalefeti güçlendirmeyi amaçladığını söyledi. Elon Musk’ın sahibi olduğu SpaceX tarafından işletilen Starlink,…

Macron için Ankara’nın dev parkı kapatılacak! Atakule manzarasında spor yapacak

Ankara, temmuz ayında dünyanın en yoğun diplomasi trafiğine ev sahipliği yapmaya hazırlanıyor. NATO’ya üye 32 ülkenin devlet ve hükümet başkanlarını bir araya getirecek zirve için başkentte son hazırlıklar sürerken, organizasyonun ölçeği de dikkat çekti. 7-8 Temmuz tarihlerinde gerçekleştirilecek zirveye liderlerin yanı sıra gözlemci ülkelerin heyetleri, uluslararası kuruluş temsilcileri ve yaklaşık 2 bin gazetecinin katılacağı belirtildi. Toplam katılımcı sayısının 9 bine yaklaşacağı belirtilirken Ankara’da güvenlikten ulaşıma, konaklamadan lojistiğe kadar geniş kapsamlı bir planlama yürütülüyor. MACRON SABAH KOŞUSUNU AKSATMIYOR Zirvenin resmi gündeminin yanında kulislerde en çok konuşulan ayrıntı ise Fransa Cumhurbaşkanı Emmanuel Macron için yapılan özel hazırlık oldu. Ziyaret ettiği ülkelerde sabah…