Yapay zeka uygulamaları tüketicilerin alışveriş alışkanlıklarını analiz ediyor

Migros Grubu Bilgi Teknolojileri ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Kerim Tatlıcı, yapay zeka ve big datayı geleneksel ve dijital her kaynaktan beslenmek için itici güç olarak kullandıklarını bildirdi.

Tatlıcı, yapay zeka uygulamalarının, perakendecilerin yeni iş süreçleri yaratmalarında, envanter süreçlerinde, tedarik sistemlerinde, yeni pazar trendlerini anlamada, müşteri iletişiminde ve operasyonel süreçlerinde verimlilik sağladığını söyledi.

Tatlıcı, Dünya Ekonomik Forumu’nda 2028’e kadar perakende sektöründe yapay zeka araçlarına olan yatırımın 31 milyarı doları aşacağına dair bir öngörü paylaşıldığını hatırlatarak, şöyle devam etti:

‘Perakende sektörü müşterilere teması en yüksek sektörlerden. Yapay zeka ve big datayı geleneksel ve dijital her kaynaktan beslenmek için itici güç olarak kullanıyoruz. Dolayısıyla, geliştirilen çözümler müşteri deneyimini artırma noktasında son derece işlevsel. Yapay zeka araçlarının geleneksel perakendeye entegre edilmesi müşterilere hem çevrim içi kanallarda hem de mağazacılık ayağında kişiselleştirilmiş ve geri dönüşlerle gelişen bir deneyim sunuyor. Kendini geliştiren yapay zeka uygulamaları, müşterilerin online ve offline tüm kanallarda bıraktıkları ayak izlerini veri odaklı bir şekilde analiz edilmesini sağlıyor. Ayrıca, talep, ihtiyaç ve beklentilerdeki değişimlere de etkin bir şekilde cevap verilmesine imkan tanıyor.’

‘Money Sadakat Programı’ sayesinde müşterilerin satın alma alışkanlıklarını ve beklentilerini yakından takip edip kişiye özel kampanya ve fırsatlar sunabildiklerini belirten Tatlıcı, ”Kendi kampanyanı kendin yarat’, ‘Tam Bana Göre’ ve ‘Sağlıklı Yaşam Yolculuğu’ bunlardan bazıları. Bu sistemlerimiz belirli tahminleme algoritmalarıyla sürekli kendini güncelliyor.’ ifadelerini kullandı.

Tatlıcı, müşterilerinin beklenti ve önerilerini aldıkları çağrı merkezlerinde yapay zekanın doğal dil işleme çözümünü (NLP) kullanarak müşterinin sesini yazıya dökme ve metinleri sesli şekilde okutma gibi projelerden yararlandıklarını bildirdi.

Yakın zamanda müşterilerin, hizmetlere ulaştığı kanalları genişletme kapsamında yapay zekadan yararlanarak ChatGPT teknolojilerini WhatsApp uygulamasına entegre ettiklerini dile getiren Tatlıcı, ‘ChefGPT’ adını verdikleri hizmet ile müşterilerinin 7/24 yemek tarifleri ve alışveriş listelerine ulaşabildiğini kaydetti.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

bonus hunt
betmarlo
egt oyna
pragmatic slot oyunları
barn festival
dog house megaways
betibom
sweet bonanza
tombala oyna
aresbet
wild west gold oyna
diyarbet
diyarbet
diyarbet
diyarbet
diyarbet
diyarbet
diyarbet
diyarbet
markaj giriş
sweet bonanza
sugar rush
diyarbet
diyarbet
diyarbet
gates of olympus oyna
big bass bonanza oyna
trwin
diyarbet
diyarbet
casipol
casipol
casipol
betingo
egt oyna
casipol
casipol
casipol
casipol
casipol
casipol
casipol
casipol
casipol
casipol
casipol
casipol
aviator oyna
aviator giriş
tombala
Gebze Escort
istanbul escort
avcılar escort
esenyurt escort
beylikdüzü escort
istanbul escort
istanbul escort
bahçeşehir escort
bakırköy escort
şirinevler escort
şişli escort
esenyurt escort
esenyurt escort
beylikdüzü escort
beylikdüzü escort
taksim escort
bakırköy escort
Pendik Escort
pendik escort
istanbul escort